Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دلم دیگر دلتنگ ش نباش... مگر جمله اخرش را فراموش کردی؟(دیگر هیچ چیز بین ما نمانده)

دوباره تو را دیدم ؛ دوباره عاشق شدم ؛ دوباره غزل عشق گفتم ؛ دوباره دلم شکست...

من و یک خیال با تو بودن

رویای بوسه های عاشقانه

آغوش گرم یاد تو با من

یه قصه خیالی کودکانه

 

من و تو روی شاخه درخت

تاب خورده نسیم گیسوی تو

دست تو روی شانه من

شاخه شکسته از دوری تو

 

من و تو درآن دشت سبز

دویدن میان گلهای رنگی  

چیدن یک دسته گل عشق

تقدیم به بهانه زندگی

 

هیچ ؛ هیچ ؛ هیچ

این شمارش لحظه های من

باز هم هوای تو در سر من

باز هم قصه غصه های من

 

گفتم میروی ؛ میرود یاد تو

عشق میرود از من و نام تو

عاشقانه ها سرودن کافی است

وقتی که نیستی و نباشد آرام تو

 

ای که غزلهای عشق برای تو بود

ای که شعر زندگی برای تو بود

بگذر از کوی خسته دل من

دل شکسته ام از برای تو بود

 

روزی  همه هستی من ؛ تو بودی

همه قصه شبانه ام ؛ تو بودی

خواستم بگویم ... نگفتم اما

همین نگفتن بهانه ام ؛ تو بودی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت18:1توسط asma-jan | |