Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دلم دیگر دلتنگ ش نباش... مگر جمله اخرش را فراموش کردی؟(دیگر هیچ چیز بین ما نمانده)

    تو همیشه با من در رویایی

                          خواب خوش می بینم در کابوس بیداری

جالب است در خواب

از تو اصرار است و از من انکار

شاید به تلافی بیداری

تو را می دهم من آزار

                  کاش در خواب هم

                  بود نشانه وصال

                  این همه دوری بس نیست ؟

                  درخواب شود ... دوری ... خیال

آخرین تکه غرور را

من نمی شکنم در خواب

این عشق باید

تا ابد بماند ناب

                              یک قصه شاید شد

                              یا بیتی از غزل من

                              روزگاری تو بخوانی

                              بر روی سنگ قبر من

آن زمان شاید تو

موی سفیدی داشتی

در قلب و جان خود

دیگری را دوست داشتی

                                    اما تو می فهمی

                                    آنچه من گفتم وخواندی

                                    آه می کشی و می روی

                                    من می مانم و باز ... تنهایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 28 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت18:5توسط asma-jan | |