Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دلم دیگر دلتنگ ش نباش... مگر جمله اخرش را فراموش کردی؟(دیگر هیچ چیز بین ما نمانده)

 

میدونم  دوستم نداره....

میدونم بامن نمیمونه ...

میدونم قلب اون یه جای دیگست و واسه اون میزنه!!

اینارومیدونم ....ولی بازمیخوام شاهد خوشبختیش باشم ...کنارش باشم .

.هرچندمیدونم مال من نیست ...حتی دیدنش ازدوردست هاهم برام لذت بخشه..!

نمیدونم میدونست دوستش دارم یانه!!!کاش دوستم داشت ؟!

من که اونو صادقانه دوست داشتم...!؟

میخوام که عشقم پیش کسی باشه که دوسش داره و خوشحاله ..

.من هم به خوشحالیش  راضیم ...

قلب پاره پاره من مهم نیست...

مهم عشق منه..!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 15 مهر 1392برچسب:,ساعت14:38توسط asma-jan | |