دخترم






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


دلم دیگر دلتنگ ش نباش... مگر جمله اخرش را فراموش کردی؟(دیگر هیچ چیز بین ما نمانده)

 

 

من همون دختریم...

 

که پشت لبخنداش هق هق های شبونس

 

من همون دختریم ...

 

که اززندگی سیرشده ولی چیزی به رونمیاره

 

من همون دختریم...

 

که عشقش ولش کرده ولی بازم پاش مونده

 

من همون دختریم...

 

که فهمیدپشت دوستت دارم های اینجانوشتن ساخت چین

 

من همون دختریم...

 

کخ فهمیددختربودن تاوان دارد

 

من همون دختریم...

 

که بااین سن کم عشق ودوست داشتن ونفرت روتجربه کرد

 

من همون دختریم...

 

که این دنیاکثیف روشناخت ولی خودشوزدبه نفهمی

 

من همون دختریم ...

 

که درگیرساعتم که کی میرسه عشقموببینم

 

ولی غافل ازاین که

 

اون درگیردیگریست

 

من همون دختریم که پاعشقش وحرفاش موند

 

ولی اخرین حرفی که ازعشقش شنید

 

فقط همین بود

 

شما

 

من همون دختریم ...

 

که به جای غنچه دادن له شدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 22 شهريور 1393برچسب:,ساعت12:32توسط asma-jan | |